Facebook

Home Praktinė analizė Socialiai atsakingas verslas Lietuvoje

forsale2

Apklausos apie socialiai atsakingą verslą Lietuvoje metodai ir respondentų charakteristikos (4)

Socialiai atsakingo verslo veiklos vertinimas pagal užsiimamą veiklą

Veiklos vertinimas pagal užimamą veiklą

Didžiąją apklaustųjų dalį sudarė moksleiviai/studentai ir samdomi darbuotojai, kurių yra net 50% nuo 127 respondentų. Tai leidžia manyti, kad besimokantieji apklausos dalyviai bei samdomi darbuotojai informacijos apie socialiai atsakingą verslą gauna daugiau.

Nepaisant to, kad skiriasi respondentų pagrindinis užsiėmimas, apklausos duomenų pasiskirstymas išlieka panašus kiekvienoje veiklos kategorijoje. Respondentai teigiamai vertina socialiai atsakingą verslą ne tik dėl gerai žinomų įmonių vardų, bet ir dėl įmonių organizuojamų įvairių akcijų bei iniciatyvų.

Skaityti daugiau...

Apklausos apie socialiai atsakingą verslą Lietuvoje metodai ir respondentų charakteristikos (5)

Tolesnėje šio etapo dalyje analizuojami duomenys respondentų, kurie nurodė dirbantys socialiai atsakingose įmonėse.

 Dirbančių socialiai atsakingose įmonėse nuomonė, ar įmonės turėtų plėtoti socialiai atsakingo verslo veiklą

Dirbančių socialiai atsakingose įmonėse nuomonė, ar įmonės turėtų plėtoti socialiai atsakingo verslo veiklą.

 

Skaityti daugiau...

Apklausos apie socialiai atsakingą verslą Lietuvoje metodai ir respondentų charakteristikos (7)

Lietuvoje vis daugiau atsiranda įmonių, kurios ne tik teigia esančios socialiai atsakingos, bet ir praktiškai stengiasi tai įgyvendinti. Tam yra skiriami papildomi ištekliai atitinkamam rezultatui pasiekti, tačiau kas yra suinteresuoti, kad įmonė taptų socialiai atsakinga? Kaip parodė apklausos rezultatai, respondentai nepaisant to, žino ar ne apie socialiai atsakingą verslą, čia išskyrė du galimus variantus. Kalbant apie visus 212 respondentų, atsakiusiųjų į anketą, pateiktą galimą atsakymą „Direktoriai“ pasirinko 70, o variantą „Akcininkai“ pažymėjo 66 apklaustieji. Rečiausiai nurodytas variantas – „Tiekėjai“, jį pasirinko tik 3 respondentai dalyvavę apklausoje.

Skaityti daugiau...

Apklausos apie socialiai atsakingą verslą Lietuvoje metodai ir respondentų charakteristikos (6)

Lyginamoji dalis.

Bus lyginta respondentų atsakymai, kaip jie vertina socialiai atsakingą verslą, išskiriant grupes, kurie yra girdėję ir tie, kurie negirdėjo šios sąvokos. Iš 212 tyrimo dalyvių atsakymą ,,Taip” pasirinko 127 ir atsakymą ,,Ne“ – 85, todėl ir visuma analizuojamų respondentų imtis bus atitinkamai 127 ir 85. Atsižvelgiant į tai, kad atsakiusiųjų kiekis skiriasi, duomenys bus pateikti procentine išraiška, taip siekiant gauti tikslesnius duomenis.

Skaityti daugiau...

Socialiai atsakingo verslo tyrimų analizė

Socialiai atsakingo verslo plėtra 

Socialiai atsakingo verslo plėtros banga Lietuvoje jau yra įgavusi pagreitį. Tokio verslo pradžią pirmiausia padiktavo užsienio kapitalo įmonės, kurios atsakingo verslo strategiją bei kultūrą perkėlė ir į savo padalinius Lietuvoje. Tai tokios kompanijos kaip Omnitel, Swedbank, DPD.

Viena iš atsakingo verslo įgyvendinimo problemų yra ta, kad sunku pamatuoti iš to gaunamą tiesioginę ir netiesioginę naudą, tačiau nepaisant to Lietuvoje atsiranda vis daugiau įmonių, kurios ne tik garsiai deklaruoja apie vykdomą socialiai atsakingą verslą,

Norėdami peržiūrėti įrašą, turite užsiregistruoti.